1.1.Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties
Pirkėjas, pirkdamas kaip vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų, nenurodant jokios priežasties. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą arba, kai vienu užsakymu vartotojas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.
Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas gali pateikti informaciją apie tai prisijungęs prie savo Paskyros ir pateikęs informaciją apie grąžinimą skiltyje „Užsakymai“. Jeigu Pirkėjas prekę įsigijo neregistruodamas Paskyros, apie prekės grąžinimą jis gali informuoti pateikdamas informaciją nuorodoje, kuri Pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. Pirkėjas gali naudoti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, nurodytą Taisyklių pabaigoje esančiame priede, tačiau tai nėra privaloma. Kad Pirkėjas nepraleistų sutarties atsisakymo termino, pakanka pranešti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos. Pirkėjui nusprendus pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, ne vėliau nei per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo dienos Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą gautą sumą Pirkėjui, įskaitant prekės pristatymo išlaidas, išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą pristatymo būdą nei įprastas pigiausias Elektroninėje parduotuvėje siūlomas pristatymo būdas. Grąžinant prekes kitu būdu nei nurodyta Taisyklių 1.5. punkte, tiesiogines grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Sumokėti pinigai grąžinami tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, grąžinant lėšas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis. Pirkėjas privalo nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pateikė Pardavėjui prašymą dėl prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo, išsiųsti prekes atgal Pardavėjui arba jas grąžinti parduotuvėse, kurių sąrašas pateikiamas Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje.
Pardavėjas turi teisę nevykdyti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad Pirkėjas išsiuntė grąžinamą prekę, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Pirkėjas atsakingas už prekių vertės sumažėjimą dėl veiksmų, nebūtinų tam, kad būtų galima nustatyti, koks prekės pobūdis, savybės ir kaip ji veikia.
1.2. Prekių grąžinimo pagal Taisyklių 1.1. punktą sąlygos
Pirkėjas pasinaudoti teise, nurodyta Taisyklių 1.1.punkte, tik esant visoms šioms sąlygoms:
– prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda;
– prekė nebuvo naudota ir yra išsaugotos jos vartojamosios savybės;
– visos detalės, buvusios pakuotėje yra išlikusios ir nepažeistos
1.3. Prekės dydžio keitimas
Jei Pirkėjo įsigyta prekė netinkamo dydžio, Pirkėjas gali grąžinti įsigytą prekę ir atgauti sumokėtus pinigus bei užsakyti tinkamo dydžio prekę, išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti). Šiuo atveju Pirkėjas privalės grąžinti netinkamo dydžio prekę ir bus taikomos kitos Taisyklių nuostatos, numatytos Taisyklių 1.1. ir 1.2. punktuose.
1.4.Teisė grąžinti nekokybišką prekę
Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui pateikti Pardavėjui prašymą. Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu arba telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ ir pateikti informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį arba sąskaitos, patvirtinančios apmokėjimą už prekę, numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita, pavadinimą, kodą, jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:
– pašalinti prekės trūkumus;
– pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
– sumažinti prekės kainą;
– sugrąžinti sumokėtą kainą.
Prekė bus laikoma kokybiška, jei (i) ji atitinka aprašymą ir savybes, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje (ii) ji yra tinkama įprastiniam naudojimui kaip ir kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės (iii) prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės.
Pateikus prašymą prekė gali būti grąžinama į atsiėmimo sandėlį, nurodytą Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje, siunčiant ją per kurjerį . Pardavėjas atidžiai patikrins grąžintą prekę ir informuos Pirkėją jo elektroninio pašto adresu per protingą laikotarpį pateikdamas informaciją apie tai, ar bus vykdomas vienas iš Pirkėjo reikalavimų, nurodytų šiame punkte. Už prekę sumokėta suma bus grąžinta arba prekės keitimas bus įvykdytas per 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjui buvo išsiųstas elektroninis laiškas, patvirtinantis apie sumokėtos sumos grąžinimą arba prekės pakeitimą.
Jei Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtą kainą ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui grąžinama visa už prekę jo sumokėta suma, įskaitant ir pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, išskyrus tuos atvejus, kai buvo pasirinktas ne pigiausias siūlomas pristatymo būdas, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidas. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę.
1.5.Grąžinimo būdai
Klientas gali grąžinti prekes Pardavėjo prekių atsiėmimo sandėlyje , nurodytame Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje (įprastas, pigiausias Elektroninėje parduotuvėje siūlomas pristatymo būdas), siųsdamas jas per kurjerį. Pasirinkus bet kurį iš prieš tai nurodytų grąžinimo būdų, prekių grąžinimas yra nemokamas.
1.6. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių gražinimo išlaidas. Taip pat Pirkėjas įsipareigoja atlyginti išlaidas, kurias padengti reikalauja kurjeris, kai Pirkėjas prekių nepriima su kurjeriu sutartu laiku.
1.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims prisijungimo prie Paskyros duomenų. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo prie Paskyros duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie Elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie Paskyros ir dėl to kylančias pasekmes. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo prie Paskyros duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu, nurodytu skiltyje „Kontaktai“.
1.8. Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje pateikti Pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pasikeitus Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje pateiktiems duomenims, jis privalo juos atnaujinti skiltyje „Mano paskyra“ arba apie tai pranešdamas telefonu arba elektroninio paštu adresu, kurie nurodyti skiltyje „ Kontaktai “. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis Elektronine parduotuve Pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų Asmens duomenis, Pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.
1.9. Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“. Taip pat Pirkėjas turi galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje adresu ec.europa.eur/odr/.